تفسیر اهل البیت علیهم السلام گنجی با ارزش در بین آثار حضرت آیه الله حاج سید محمد حسینی میلانی

من شعر شعراء الزّهراء (ع)
2018-05-30
نظر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی سید محمد هادی میلانی در مورد مولایم
2022-03-27

سلام دوست عزیز
تا بحال فکر کردی بهترین و کاملترین کتاب دنیا چیه ؟
از این همه کتاب موجود در دنیا ، میلیاردها کتاب ، کدوم جذاب تره با فایده تره ؟!!
بیا از اول شروع کنیم. اگر مسلمان باشی به این نتیجه رسیدی که قرآن همان کتابه، حالا از بین تفاسیر و شرحی که براش نوشتن چطور ؟ کدوم بهتره ؟

اگر شیعه باشی میگی تفسیری که از احادیث اهل البیت علیهم السلام باشد به حقیقت نزدیکتره ، اما تفاسیر شیعه هم خیلی زیادن. قصد دارم اینجا یک تفسیر را بهت توصیه کنم این تفسیر، خلاصه به زبان شیوا ، بر حسب نزول آیات ، ۵۰ سال پیش نوشته شده است به نام تفسیر اهل البیت علیهم السلام اثر مولایم حضرت آیه الله حاج سید محمد حسینی میلانی بوده که یک شاهکاره ، نسخه چاپی آن در کتابخانه آستان قدس رضوی موجوده و واقعا گنج پنهانی بوده که آشکار شده ، شکر خدا و عنایت امام زمان علیه السلام در سایت Almilani.ir در قالب یک کتاب مجازی در یک بستر زیبا همانند یک کتاب واقعی آماده شده است‌ که قابل ورق زدن هست و جذابیت و حس خوبی به خواننده می دهد.

ضمنا اصل کتاب هم در کنار دیگر آثارشان در سایت اسکن شده و بصورت فایل pdf در 2 جلد با عناوین کتاب تفسیر اهل البیت (علیهم السلام) جلد 1 و کتاب تفسیر اهل البیت (علیهم السلام) جلد 2 قابل دانلود است.

حالا خود دانی اگر می خوای قرآن واقعی و بدون ایراد و تحریف بخوانی یاعلی بگو و به سایت المیلانی دات آی آر برو و رایگان ، فقط با یک صلوات با وَعِجّل فَرَجَهُم استفاده کن.

التماس دعا

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *